فیلم منتشر شده از اعتراف مجید سالک / قاتل ۴۹ زن که در زندان قصر به زندگی‌اش پایان داد

رکنا جمعه 29 خرداد 1405 - 21:17
مجید سالک محمودی یکی از خطرناک‌ترین قاتلان سریالی ایران بود که گفته می‌شود تعداد قتل‌هایی که مرتکب شد خیلی بیشتر از آن چیزی بود که به آنها اعتراف کرده بود.

مجید سالک محمودی یکی از شناخته‌شده‌ترین و خطرناک‌ترین قاتلان سریالی در ایران بود که نامش با پرونده‌ای سنگین از جنایت‌های زنجیره‌ای گره خورده است. او قربانیان خود را عمدتاً از میان زنان انتخاب می‌کرد و با استفاده از طناب، آن‌ها را به قتل می‌رساند.

بر اساس گزارش‌ها، مجید در شهرهای مختلفی مرتکب این جنایت‌ها می‌شد؛ شهرهایی که اغلب در مسیر سفرهای او قرار داشتند. همین موضوع باعث شده بود شناسایی و ردیابی او برای مدتی دشوار باشد.

پس از دستگیری، او به قتل ۴۹ زن در نقاط مختلف کشور اعتراف کرد؛ اما پیش از آنکه روند کامل تحقیقات و بازجویی‌ها به پایان برسد، در زندان قصر اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

پرونده او همچنان به‌عنوان یکی از جنجالی‌ترین و بحث‌برانگیزترین پرونده‌های جنایی در حافظه قضایی کشور باقی مانده است.

.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.