ادامه بمباران مناطقی در جنوب لبنان از سوی اسرائیل

عصر ایران جمعه 29 خرداد 1405 - 18:36
گفتنی است، «ژوزف عون» رئیس جمهور لبنان گفت رژیم صهیونیستی با تشدید حملات خود عمدا تمام تلاش‌های کنونی برای تثبیت آتش بس و پایان جنگ را هدف قرار می‌دهد.
پس از اعلام آتش‌بس، جنگنده‌های اسرائیلی چندین منطقه در جنوب لبنان را بمباران کردند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، با وجود برخی اخبار تایید نشده درباره آتش بس میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی، مناطقی از جنوب لبنان عصر روز جمعه از جمله «شوکین»، «مفدون»، «جبل الرفیع» و «الریحان» از سوی رژیم اشغالگر مورد هدف قرار گرفت.
 
پیش از این، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسوول آمریکایی مدعی شد که حزب الله و این رژیم به توافق رسیدند آتش بس ساعت چهار بعد از ظهر امروز به وقت بیروت آغاز شود.
 
هم چنین خبرگزاری رویترز به نقل از این مقام مطلع گزارش داد: «حزب‌الله و اسرائیل با آتش‌بس موافقت کرده‌اند.»
 
این مقام مطلع همچنین با ادعای این که مذاکره‌کنندگان آمریکایی و قطری با کمک ایران این توافق را نهایی کرده‌اند، بیان کرد: «ما می‌دانیم که پس از تبادل آتش امروز، اسرائیل و حزب‌الله اکنون در آتش‌بس به سر می‌برند.»
 
گفتنی است، «ژوزف عون» رئیس جمهور لبنان گفت رژیم صهیونیستی با تشدید حملات خود عمدا تمام تلاش‌های کنونی برای تثبیت آتش بس و پایان جنگ را هدف قرار می‌دهد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.