بازی بعد ما برابر بلژیک ساعت ۱۲ است و ما نیز تمرینات در این ساعت گذاشتیم تا ملیپوشان بتوانند آمادگی لازم را برای دیدار برابر نماینده اروپا داشته باشند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از حل مشکل تمام بازیکنان تیم ملی ایران برای سفر به آمریکا و دیدار با بلژیک خبر داد و گفت: با تمام قوا برابر این تیم حاضر میشویم.
به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی با اشاره به برنامههای تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیخوانا، اظهار کرد: دیدار نخست ایران با نیوزیلند در مرحله گروهی جام جهانی با تساوی به پایان رسید و ما موقعیتهای خوبی داشتیم. بعد از دیدار نیز ملیپوشان در بازگشت به کمپ تیخوانا تمرینات را شروع کردند.
وی ادامه داد: همه چیز در گروه ایران برابر است و مصر و بلژیک هم مساوی کردند. اعضای تیم ملی امروز در زمین اصلی کمپ تمرین خواهند کرد. بازی بعد ما برابر بلژیک ساعت ۱۲ است و ما نیز تمرینات در این ساعت گذاشتیم تا ملیپوشان بتوانند آمادگی لازم را برای دیدار برابر نماینده اروپا داشته باشند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص روادید بازیکنان و کادر فنی نیز، افزود: درخواست ما این بود ما ۲ روز زودتر به آمریکا برویم اما فعلا پاسخی نداشتیم. روادید بازیکنان مشکلی ندارد و مهدی ترابی هم ویزا گرفت.
وی در پایان این را هم عنوان کرد: تیم با تمام قوا در بلژیک حاضر میشود. تنها مصدوم تیم روزبه چشمی است که دوران نقاهت خود را سپری میکند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.