واکنش روسیه به امضای تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا

اقتصادنیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 15:12
اقتصادنیوز: مسکو ابراز امیدواری کرد که برقراری صلح میان ایران و آمریکا به بازسازی اعتماد میان کشورهای منطقه خلیج فارس کمک کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو از دستیابی به توافق برای پایان دادن به درگیری میان آمریکا و ایران که در سطح رؤسای جمهور دو کشور امضا شده است، استقبال می‌کند.

به نقل از ریانووستی، در ادامه این بیانیه آمده است: مهم است که همه طرف‌های درگیر به تفاهمات حاصل‌شده میان ایران و آمریکا پایبند بمانند و از هرگونه تشدید تنش جدید جلوگیری کنند.

وزارت خارجه روسیه افزود: تأکید ایران بر پایبندی به تعهدات خود در چارچوب پیمان "ان‌پی‌تی" بهترین پاسخ به هرگونه اتهامات بی‌اساس علیه این کشور است.

مسکو ابراز امیدواری کرد که برقراری صلح میان ایران و آمریکا به بازسازی اعتماد میان کشورهای منطقه خلیج فارس کمک کند.

روسیه تأکید کرد که همچنان آمادگی دارد تا از طریق ابزارهای دیپلماتیک از تلاش‌ها برای دستیابی به ثبات پایدار و بلندمدت در خاورمیانه حمایت کند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.