ترامپ: مخالفان امضای تفاهم‌نامه با ایران یا حسودند یا احمق!

مشرق نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 13:44
رئیس‌جمهور آمریکا به‌شدت به مخالفان امضای تفاهم‌نامه با ایران تاخت و آنها را حسود یا احمق توصیف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به انتقاد مخالفان خود از امضای تفاهم‌نامه با ایران واکنش تند نشان داد.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود موسم به تروث سوشال نوشت: این احمق‌هایی که فکر می‌کنند من به‌اندازه کافی با ایران سخت‌گیری نکرده‌ام، یا حسودند یا آدم‌های بدی هستند، یا احمق.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه نوشت: این در حالی است که بازار بورس همین الان به بالاترین رکورد تاریخ خود رسید و قیمت نفت در حال سقوط است. عظمت را به آمریکا بازگردانیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.