عراقچی: نیازمند هماهنگی‌های بیشتری میان دستگاه دیپلماسی و صداوسیما هستیم

خبرآنلاین چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 23:08
وزیر خارجه ایران پس از دیدار رئیس سازمان صداوسیما گفت: با توجه به شرایط جدیدی که اکنون در صحنه دیپلماسی وجود دارد، لازم بود هماهنگی‌های بیشتری میان ما انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه‌ جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به همکاری‌های دو نهاد در سال‌های اخیر گفت: ارتباط ما در طول نزدیک به دو سال گذشته بسیار خوب بوده و همکاری‌های مؤثری میان وزارت امور خارجه و سازمان صداوسیما در حوزه‌های مختلف شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه این دیدار هم‌زمان با سالگرد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان صداوسیما انجام شده است، افزود: پیش از این نیز دو بار از این مجموعه بازدید کرده بودم و به همکاران صداوسیما خداقوت گفته بودم.

عراقچی با اشاره به تحولات جدید در عرصه دیپلماسی اظهار داشت: با توجه به شرایط جدیدی که اکنون در صحنه دیپلماسی وجود دارد، لازم بود هماهنگی‌های بیشتری میان ما انجام شود.

وزیر امور خارجه این دیدار را «بسیار مغتنم و مفید» توصیف کرد و گفت: در این جلسه، تبادل نظر بسیار خوبی صورت گرفت.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.