وضعیت فاطمه شکری پس از انتشار گله‌هایش

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 17:44
فاطمه شکری، بازیگر تلویزیون گفت: در ماه‌های اخیر تماسی از سوی مسئولان وزارت ارشاد، صداوسیما و خانه سینما دریافت نکرده است.

 فاطمه شکری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، با گلایه از شرایط معیشتی و بی‌توجهی برخی مسئولان و همکاران، گفت که در یک سال گذشته برای تأمین هزینه‌های زندگی و درمان با مشکل روبه‌رو بوده است.

شکری که این روزها به دلیل خونریزی معده تحت درمان قرار دارد، گفت بیش از مشکلات جسمی، شرایط روحی او را آزار می‌دهد. او با قدردانی از حمایت‌های صندوق اعتباری هنر، از اینکه در ماه‌های اخیر تماسی از سوی مسئولان وزارت ارشاد، صداوسیما و خانه سینما دریافت نکرده، ابراز ناراحتی کرد.

این بازیگر پیشکسوت همچنین گفت پس از انتشار پست اخیرش، تنها پرویز پرستویی و ژاله صامتی پیگیر حال او شده‌اند. وی ابراز امیدواری کرد که صدایش به گوش مسئولان برسد و وضعیت هنرمندان پیشکسوت بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فاطمه شکری متولد ۱۳۳۷ است و سابقه حضور در آثاری چون «گشت ۲»، «لامبورگینی»، «نیش زنبور» و «بانوی سردار» را در کارنامه دارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.