صدور سند مالکیت برای 1700 هکتار از اراضی منطقه آزاد مهران

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 14:35
مدیرعامل منطقه آزاد مهران صدور سند مالکیت اراضی این منطقه را گامی مهم در جذب سرمایه‌گذاران عنوان کرد.

مهدی رعیتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به صدور اسناد مالکیت اراضی این منطقه اظهار کرد:  یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های هر منطقه آزاد، اسناد مالکیت آن است.

وی ادامه داد: صدور اسناد مالکیت اراضی باعث اطمینان خاطر به سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی تاکید کرد: با این کار دست افراد سودجو، مافیای زمین‌خواری و دلالان از زمین‌های منطقه آزاد قطع شده و در مذاکرات با سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر به آن قول تحویل زمین را می‌دهیم.

مدیرعامل منطقه آزاد مهران بیان کرد:‌برای 1700 هکتار اراضی منطقه آزاد مهران سند مالکیت صادر شده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.