تیراندازی مرگبار در بیمارستان ویلمینگتون آمریکا / یک نفر کشته و ضارب متواری است

رکنا چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 08:25
رکنا:در پی وقوع تیراندازی در یکی از بیمارستان‌های ایالت دلاور آمریکا، یک نفر جان باخت و نیروهای پلیس عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عامل مسلح این حادثه آغاز کردند.

به گزارش رکنا،به دنبال وقوع یک تیراندازی مرگبار در بیمارستانی در شهر ویلمینگتون واقع در ایالت دلاور آمریکا، یک نفر کشته شد و عامل این حادثه پس از ارتکاب جرم از محل گریخت.

مقامات پلیس اعلام کردند که حدود ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر به وقت محلی، نیروها به این مرکز درمانی اعزام شدند.

ماموران پس از ورود به محل، دو فرد مجروح بر اثر اصابت گلوله را پیدا کردند. وضعیت جسمانی آن‌ها هنوز اعلام نشده است.

اطلاعات اولیه نشان می‌دهد این حادثه زمانی آغاز شد که یکی از کارکنان بیمارستان به سوی دو کارمند دیگر تیراندازی کرد.

بیمارستان در وضعیت قرنطینه قرار گرفته و پلیس ویلمینگتون از شهروندان خواسته است از نزدیک شدن به منطقه خودداری کنند.

 

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.