دردسر دوباره برای طارمی و الهویی در فرودگاه لس‌ آنجلس / تیم ملی در آمریکا معطل ماند

رکنا سه شنبه 26 خرداد 1405 - 10:36
رکنا ورزشی: مهدی طارمی و سعید الهویی در مسیر بازگشت تیم ملی به تیخوانا با مشکلاتی در فرودگاه لس‌ آنجلس روبرو شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر نیوزیلند در حال بازگشت به تیخوانا است، اما روند خروج مهدی طارمی و سعید الهویی از فرودگاه لس‌ آنجلس، همانند سفر رفت، با مشکلات و تأخیر همراه شده است.

در سفر رفت تیم ملی به لس‌آنجلس نیز موانع و سخت‌گیری‌هایی در مسیر ورود برخی اعضای کاروان وجود داشت و مهدی طارمی و سعید الهویی پس از طی فرآیندی دشوار وارد خاک آمریکا شدند. اکنون نیز در مسیر بازگشت، این دو عضو تیم ملی در گیت خروجی فرودگاه با تأخیر قابل توجهی مواجه شده‌اند؛ موضوعی که باعث تأخیر در پرواز کاروان ایران به مقصد تیخوانا شده است.

در حال حاضر تمامی اعضای تیم ملی در هواپیما حضور دارند، اما طارمی و الهویی همچنان مراحل پایانی خروج از فرودگاه را پشت سر می‌گذارند و مسئولان تیم ملی در حال پیگیری این موضوع هستند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.