سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: مراسم امضای توافق فردا برگزار می‌شود

رکنا شنبه 23 خرداد 1405 - 20:20
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: اسلام‌آباد فردا میزبان مراسم امضای الکترونیکی یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا است.

به گزارش رکنا، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان امروز شنبه اعلام کرد: اسلام آباد فردا مراسم امضای الکترونیکی را از طریق فناوری ویدئویی درباره توافق صلح میان آمریکا و ایران برگزار می کند.

این در حالیست که سخنگوی وزارت خارجه کشورمان پیشتر راجع به احتمال سفر هیات مذاکره‌ کننده ایرانی به ژنو یا اسلام‌ آباد ظرف ۲ روز آینده برای نهایی کردن یادداشت تفاهم ادعایی اسلام‌آباد گفت: درباره زمان دقیق امضا باید منتظر بمانیم؛ اگرچه برنامه‌ای برای سفر به ژنو یا جایی دیگر ظرف یکی دو روز آینده نداریم.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.