فیلم توضیحات رئیس فدراسیون ووشو درباره حاشیه درگیری خواهران منصوریان / آنها خودزنی کردند

رکنا جمعه 22 خرداد 1405 - 11:20
رکنا:رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به وقوع تنش و درگیری خواهران منصوریان در محل فدراسیون، ضمن تشریح جزئیات حادثه، بر وجود شواهد و مستندات تصویری و نقش نیروهای حاضر در کنترل شرایط تأکید کرد.

به گزارش رکنا، رئیس فدراسیون ووشو در تشریح جزئیات حادثه درگیری خواهران منصوریان در محل این فدراسیون اظهار کرد: بر اساس تصاویر موجود، پیش از شکل‌گیری کامل درگیری، تماس‌هایی با پلیس 110 برقرار شده و موضوع به‌عنوان یک تنش در حال وقوع گزارش شده است.

وی افزود: در ادامه، خواهران منصوریان با همراه داشتن سلاح سرد وارد مجموعه شده و به سمت محل حضور افراد و فردی که در حال تصویربرداری بوده، حرکت کرده‌اند.

به گفته او، در جریان این حادثه، برخی تجهیزات ارتباطی و سیستم‌های داخلی مجموعه دچار اختلال شده و امکان تماس با حراست نیز با مشکل مواجه بوده است. در نهایت درب ساختمان با وارد کردن ضربه شکسته و افراد وارد فضای داخلی دفتر شده‌اند.

رئیس فدراسیون ووشو ادامه داد: در محل حادثه حدود 6 تا 7 نفر از کارکنان حضور داشتند و تلاش شد شرایط با گفت‌وگو مدیریت شود، اما تنش ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به ادامه بررسی‌ها افزود: در جریان این اتفاق، اقداماتی رخ داده که نیازمند بررسی دقیق قضایی و کارشناسی است و مستندات تصویری برای پیگیری در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون ووشو در پایان تأکید کرد: بررسی ابعاد مختلف این حادثه و پیگیری قانونی موضوع در دستور کار قرار دارد.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.