۵ مصدوم در حملات بامداد امروز در کشور/ همه مصدومان ترخیص شدند

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 12:37
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به حملات بامداد امروز در برخی مناطق کشور اعلام کرد: در پی این حملات، مجموعاً ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی، همگی از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، جعفر میعادفر در تشریح آخرین وضعیت مصدومان حملات رژیم صهیونسیتی و آمریکا بامداد امروز، اظهار کرد: در جریان این حملات، در مجموع ۵ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد، ۳ نفر در تهران و ۲ نفر در هرمزگان مصدوم شدند. 

به گفته وی، تیم‌های اورژانس از نخستین دقایق وقوع حوادث در مناطق مورد نظر در محل حضور یافتند و اقدامات لازم برای رسیدگی سریع به مصدومان را انجام دادند.

وی با اشاره به وضعیت عمومی مصدومان افزود: خوشبختانه هر ۵ مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی و مراقبت‌های پزشکی لازم، از مراکز درمانی مرخص شده‌اند و در حال حاضر هیچ‌یک از آنان در بیمارستان بستری نیستند. 

رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین تأکید کرد: نیروهای عملیاتی اورژانس در این حوادث در آماده‌باش کامل قرار داشتند و خدمات امدادی مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه شد.

بر اساس این گزارش، سازمان اورژانس کشور همچنان روند رصد و پیگیری وضعیت این مناطق را در دستور کار دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.