عیسی بزرگ زاده: اجازه قطع دائم آب را نداریم

رکنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 15:48
رکنا اقتصادی: سخنگوی صنعت آب کشور گفت: قوانین اجازه قطع دائم آب را به ما نمی‌دهند.

به گزارش رکنا، سخنگوی صنعت آب کشور با اشاره به بهبود الگوی مصرف آب در تهران اعلام کرد که با اجرای سیاست‌های وزارت نیرو و اقدامات فرهنگی، سهم مشترکان خوش‌مصرف در این کلان‌شهر افزایش یافته است.

عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب کشور، در خصوص وضعیت الگوی مصرف آب در کلان‌شهر تهران بیان کرد: در سطح کشور حدود یک‌سوم مشترکان در دسته «خوش‌مصرف‌ها» قرار دارند و کمتر از 10 درصد مشترکان نیز در زمره «بدمصرف‌ها» طبقه‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به تغییرات مثبت در الگوی مصرف مشترکان تهرانی افزود: خوشبختانه با اجرای سیاست‌های وزارت نیرو و اقدامات فرهنگی گسترده‌ای که با همکاری رسانه‌ها انجام شده است، نسبت‌های مصرف آب در تهران به نفع مشترکان خوش‌مصرف تغییر کرده و شاهد افزایش قابل‌توجه سهم مشترکان زیر الگو در این کلان‌شهر هستیم؛ روندی که امیدواریم با تداوم برنامه‌ها، بهبود بیشتری یابد.

بزرگ‌زاده درباره نحوه برخورد با مشترکان بدمصرف و احتمال قطع انشعاب گفت: رویکرد ما در برخورد با مشترکان، چه خوش‌مصرف و چه بدمصرف، کاملاً در چارچوب قوانین و مقررات است. قوانین اجازه قطع دائم آب را به ما نمی‌دهند؛ چراکه دسترسی به آب از نیاز‌های اولیه و ضروری هر انسان برای بقاست.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.