فیلم / پایان عملیات سارقان سریالی گوشی و گردنبند در تهران / باند خشن در دام پلیس آگاهی افتاد

رکنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 11:02
رکنا: با اقدام اطلاعاتی و عملیات ضربتی کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، دو سارق حرفه‌ای که در سرقت‌های سریالی گوشی‌قاپی و گردنبندقاپی در پایتخت نقش داشتند، شناسایی و دستگیر شدند و به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی عقیلی، فرمانده پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در تشریح جزئیات این پرونده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خشن از نوع گوشی‌قاپی و گردنبندقاپی در سطح حوزه استحفاظی این پایگاه، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیاتی قرار گرفت.

وی افزود: با پایش نقاط جرم‌خیز، بررسی دقیق تصاویر به‌دست‌آمده از صحنه‌های سرقت و بهره‌گیری از اطلاعات منابع مورد وثوق، هویت یکی از متهمان این پرونده که پیش‌تر تصاویر اقدامات مجرمانه وی در فضای مجازی منتشر شده و موجب نگرانی شهروندان شده بود، شناسایی شد.

فرمانده پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اخذ نیابت قانونی، تیم‌های عملیاتی این یگان در یک عملیات غافلگیرانه، متهمان به هویت «محسن» و «رامین» را در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر کردند.

سرهنگ عقیلی با اشاره به اعتراف متهمان گفت: این افراد در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و گردنبندقاپی در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: پرونده این متهمان برای سیر مراحل قانونی و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان قرار دارد و پلیس با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی، اجازه ناامنی در سطح شهر را نخواهد داد.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.