مخابرات این مکالمات را رایگان کرد

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:44
اقتصادنیوز: مخابرات اعلام کرد: مکالمات ثابت به ثابت درون‌شهری و بین‌شهری برای مشترکان خانگی به‌صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شرکت مخابرات ایران در نامه‌ای که در سامانه کدال منتشر شده است، از افزایش 45 درصدی تعرفه آبونمان تلفن ثابت از ابتدای خردادماه 1405 خبر داد.

همزمان نیز این شرکت در اطلاعیه جداگانه‌، اعلام کرده است که مکالمات ثابت به ثابت درون‌شهری و بین‌شهری برای مشترکان خانگی به‌صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

مطابق تعرفه‌های جدید، آبونمان ماهانه تلفن ثابت برای مشترکان خانگی در تهران و کلان‌شهرها 435 هزار ریال، در مراکز استان‌ها 326 هزار و 250 ریال و در سایر شهرها 246 هزار و 500 ریال تعیین شده است.

همچنین آبونمان مشترکان غیرخانگی در سراسر کشور به 725 هزار ریال افزایش یافته است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.