بازگشت اولین خارجی پرسپولیس به تهران

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:38
تهران- ایرنا- مدافع مجارستانی به عنوان نخستین بازیکن خارجی پرسپولیس به ایران بازگشت.

به گزارش ایرنا، دنیل گرا، مدافع مجارستانی پرسپولیس، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با باشگاه و پشت سر گذاشتن مراحل سفر، امروز (چهارشنبه) و ساعتی پیش وارد تهران شد تا خود را به کادر فنی این تیم معرفی کند.

با حضور گرا، او نخستین بازیکن خارجی پرسپولیس محسوب می‌شود که برای آغاز آماده‌سازی فصل جدید به ایران بازگشته است. تمرینات سرخپوشان از چند روز گذشته زیر نظر کادر فنی آغاز شده و انتظار می‌رود این بازیکن از نخستین جلسات تمرینی در کنار سایر نفرات حضور داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا سایر بازیکنان و اعضای خارجی تیم نیز در روزهای آینده به تهران بازگردند تا روند آماده‌سازی برای فصل پیش‌رو با ترکیب کامل‌تری پیش ببرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.