ونس: اطمینان دارم یک سال دیگر درباره درگیری آمریکا با ایران صحبت نخواهیم کرد

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 01:16
جی‌دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت: حساس اطمینان بسیاری دارم که حتی یک سال دیگر، چه رسد به سال‌های بعد، صحبتی درباره درگیری آمریکا با ایران نخواهیم داشت.

به گزارش خبرآنلاین، جی‌دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، در گفت‌وگو با USA Today گفت: معتقدم دونالد ترامپ از تبدیل شدن جنگ ایران به «باتلاقی» برای آمریکا جلوگیری خواهد کرد؛ باتلاقی که این کشور را برای سال‌های آینده، بدون مأموریت، هدف یا منظور مشخص، درگیر کند.

به گزارش جماران، فکر می‌کنم موفق خواهیم شد. اگر این دیپلماسی در نهایت از هم بپاشد، رئیس‌جمهور ابزارهای دیگری در اختیار دارد.

تا زمانی که این موضوع را به مأموریت اصلی خود، یعنی جلوگیری از داشتن سلاح هسته‌ای توسط ایران، گره بزنیم، به باتلاق تبدیل نخواهد شد.

احساس اطمینان بسیاری دارم که حتی یک سال دیگر، چه رسد به سال‌های بعد، صحبتی درباره درگیری آمریکا با ایران نخواهیم داشت.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.