آمریکا احتمال ساقط‌شدن بالگرد خود توسط ایران را بررسی می‌کند

همشهری آنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 17:35
دو مقام آمریکایی و یک منبع مطلع دیگر به پایگاه خبری آکسیوس گفتند که یک بالگرد ای‌اچ-۶۴ آپاچی آپاچی ارتش ایالات متحده روز دوشنبه در نزدیکی تنگه هرمز سقوط کرده و مقامات در حال بررسی این موضوع هستند که آیا آتش ایران باعث این حادثه شده است یا خیر.

به گزارش همشهری آنلاین، این سانحه پس از آن رخ داد که اسرائیل و ایران برای اولین بار از زمان آتش‌بس ۸ آوریل، حملات متقابل انجام دادند و دونالد ترامپ از هر دو طرف خواست خویشتن‌داری به خرج دهند.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که هر دو خدمه حدود دو ساعت پس از سقوط بالگرد در سواحل عمان، نجات یافتند. آنها در وضعیت پایداری قرار دارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.