قضیه دی‌ماه به خاطر جنگ در حال جمع شدن است | دانشجویان خودشان هم فهمیده‌اند که...

همشهری آنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 09:56
رئیس یکی از دانشگاه‌های مطرح پایتخت درباره دانشجویان دارای پرونده انضباطی در حادثه دی‌ماه گذشته گفت که الان دیگر آن تصور دی‌ماه را نداریم.

به گزارش همشهری آنلاین، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران درخصوص تعلیق برخی از دانشجویان این دانشگاه به دلیل داشتن پرونده‌های انظباطی اظهار داشت: در قضیه دی‌ماه یک تعداد بودند که موضوع آن به خاطر جنگ تقریبا در حال جمع شدن است.

آقامیری توضیح داد: یعنی الان دیگر آن تصور دی‌ماه را نداریم و فکر نمی‌کنم دیگر به عنوان یک مسأله جدی مطرح باشد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: دانشجویان نیز تا حدودی خودشان با این مسأله و ذهنیت آشنا شده‌اند که کشور و وطن مقوله‌ای است که با آن نمی‌توان شوخی کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.