یک هفته دیگر پنجره استقلال باز می‌شود

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 18:54
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که تا هفته آینده مشکل پنجره نقل و انتقالاتی استقلال حل شود.

​شکایت منتظر محمد باعث شد استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود. به همین خاطر آنها زمستان موفق به جذب هیچ بازیکنی نشدند و امیدوارند که تابستان امسال بتوانند تیم را تقویت کنند منتها شرط اصلی آن باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.

همه تلاش و امیدواری استقلالی‌ها حول همان سه شرطی است که با طرح آن در دادگاه CAS منتظر دریافت رأی مطلوب خودشان هستند. دادگاه CAS در رأی بدوی خود اعلام کرده بود برای پذیرش درخواست استقلال، سه شرط را مورد بررسی قرار داده که دو مورد آن پذیرفته شده و یکی از شروط پذیرفته نشده. به همین خاطر است که همچنان تلاش مدیران و وکلای باشگاه استقلال برای مورد پذیرش قرار گرفتن شرط سوم ادامه دارد.

تاجرنیا دو روز پیش ابراز امیدواری کرده بوده مشکل پنجره نقل و انتقالاتی حل شود و حالا به خبرنگار ما گفته شاید یک هفته دیگر ماجرا تمام شود: «خبر جدیدی نیست منتها در آخرین صحبت هایی که با وکلا داشتم اخبار خوبی به ما دادند. فکر میکنم طی یک هفته آینده خبر خوب باز شدن پنجره را خواهیم شنید.»

او درباره وضعیت قراردادی بازیکنان هم این توضیح را داده:«خوشبختانه اکثر بازیکنان خوب استقلال قرارداد دو ساله دارند. با بازیکنانی هم که قرارداد یکساله دارند قطعا به تفاهم می‌رسیم. در هر حال از سهمیه جذب بازیکن مشکل نخواهیم داشت اما باز شدن پنجره هم می‌تواند به صورت اعتباری به ما کمک کند و هم اگر نقاطی نیاز به تقویت داشته باشد را انجام دهیم.»

این در حالی است که در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر فسخ قرارداد موسی جنپو و آنتونیو آدان منتشر شده و گفته می‌شود برای جذب بازیکنانی مثل محمد خلیفه نیز اقداماتی صورت گرفته است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.