15 نفر در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی مجروح شدند

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 17:42
رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی، 15 نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رئیس سازمان اورژانس کشور، جعفر میعادفر اظهار کرد: در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی، 15 نفر مجروح شدند و تاکنون هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

وی افزود: از مجموع مجروحان، 14 نفر در شهرستان ماهشهر استان خوزستان و یک نفر در شهر تهران مصدوم شده‌اند.

میعادفر ادامه داد: در حال حاضر یک نفر همچنان در بیمارستان بستری است و 14 مجروح دیگر پس از دریافت خدمات درمانی و اقدامات لازم، ترخیص شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تأکید بر آمادگی کامل نظام سلامت گفت: مجموعه اورژانس کشور برای ارائه خدمات به مجروحان احتمالی در صورت تداوم اقدامات خصمانه دشمن، در آماده‌باش کامل قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.