فرماندار قروه: صداهای بامدادی ناشی از فعالیت سامانه‌های پدافندی بود

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 09:58
قروه- فرماندار قروه با اشاره به شنیده شدن چند صدای انفجار بامداد دوشنیه در این شهرستان گفت: این صداها ناشی از فعال شدن سامانه‌های پدافندی بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

مرتضی جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پی شنیده شدن سه صدای انفجار بامداد امروز دوشنبه در شهرستان قروه، درباره علت این صداها توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه صداهای شنیده شده ناشی از فعالیت سامانه‌های پدافندی بوده است، اظهار کرد: شرایط در شهرستان کاملاً عادی است و هیچ‌گونه تهدید یا خطری متوجه شهروندان نیست.

فرماندار قروه با تأکید بر حفظ آرامش عمومی افزود: مردم به شایعات و اخبار غیررسمی توجه نکنند و اخبار و اطلاعات را تنها از منابع رسمی و معتبر پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان عادی بوده و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.