نخستین نمایش عمومی توله‌ببرهای نادر سوماترایی

فرارو یکشنبه 17 خرداد 1405 - 13:58
ببر سوماترایی یکی از نادرترین زیرگونه‌های ببر در جهان به شمار می‌رود و حفاظت از آن از اولویت‌های برنامه‌های زیست‌محیطی اندونزی است.

 چهار توله‌ببر سوماترایی در معرض خطر انقراض برای نخستین بار در یک باغ‌وحش اندونزی در برابر رسانه‌ها به نمایش گذاشته شدند.

به گزارش فرارو، این رویداد به‌عنوان موفقیتی دیگر در برنامه‌های حفاظت از گونه‌های در معرض خطر این کشور ارزیابی می‌شود.

این چهار توله در پارک سافاری پریگن متولد شده‌اند و با تولد آن‌ها، جمعیت ببرهای سوماترایی این مجموعه به هشت قلاده افزایش یافته است.

ببر سوماترایی یکی از نادرترین زیرگونه‌های ببر در جهان به شمار می‌رود و حفاظت از آن از اولویت‌های برنامه‌های زیست‌محیطی اندونزی است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.