فردا؛ جلسه وبیناری مجلس با وزیر نفت

فرارو شنبه 16 خرداد 1405 - 11:23
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه وبیناری مجلس با حضور وزیر نفت خبر داد.

عباس گودرزی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در توضیح جلسه فردا (یکشنبه ۱۷ خرداد) گفت: جلسه وبیناری فردا (یکشنبه) با حضور پاک‌نژاد، وزیر نفت و سقاب اصفهانی، معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی توضیح داد: در این نشست، سیاست‌ها و اقدامات دولت در جهت پایداری زنجیره تأمین و توزیع سوخت مورد بررسی و پیگیری لازم قرار خواهد گرفت.

گودرزی در پایان گفت: در جلسه فردا هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم و عبور از ناترازی انرژی با کمترین فشار بر جامعه پیگیری می‌شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.