آتش‌سوزی مرگبار آسایشگاه بیماران روانی در سریلانکا

فرارو شنبه 16 خرداد 1405 - 10:27
پس از آتش‌سوزی مرگبار در یک آسایشگاه غیرمجاز بیماران روانی در سریلانکا که به کشته شدن ۱۳ نفر انجامید، یکی از کارکنان مرکز فاش کرد که دست‌کم دو بیمار برای جلوگیری از فرار با زنجیر بسته شده بودند.

یکی از کارکنان آسایشگاه محل وقوع آتش‌سوزی در غرب سریلانکا اعلام کرد یکی از قربانیان حادثه هنگام وقوع حریق با زنجیر بسته شده بود، در حالی که بیمار دیگری که او نیز در بند بود، پیش از گسترش آتش آزاد و نجات داده شد.

به گزارش فرارو، شمار قربانیان این آتش‌سوزی تاکنون به ۱۳ نفر رسیده است.

آسایشگاه محل حادثه که از بیماران دارای مشکلات روانی نگهداری می‌کرد، کاملاً تخلیه شده بود.  این مرکز در شهر کوچکی در حدود ۵۵ کیلومتری جنوب‌شرقی کلمبو پایتخت سریلانکا قرار دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این آسایشگاه و دو مرکز مشابه دیگر که تحت مدیریت یک مجموعه اداره می‌شوند، فاقد مجوز رسمی هستند، با این حال برخی نهادها و مسئولان دولتی در سال‌های گذشته با آن‌ها همکاری داشته‌اند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.