فوری؛ تکلیف ویزای ملی‌پوشان برای ورود به آمریکا روشن شد

فرارو جمعه 15 خرداد 1405 - 22:49
دقایقی پیش اعلام شد که ویزای امریکا برای بازیکنان ایران صادر شده است.

​یک مقام کاخ سفید روز جمعه به خبرگزاری رویترز گفت که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای ورود به ایالات متحده و شرکت در جام جهانی، ویزای آمریکا را دریافت کرده‌اند.

رویترز جزییاتی از این خبر اعلام نکرده و مشخص نیست چه فردی از کاخ سفید آن را تایید کرده اما در این خبر تاکید شده که ویزا تنها برای بازیکنان تیم ملی صادر شده و مشخص نیست آیا کادرفنی و تیم هم ویزا دریافت کرده‌اند یا خیر.

این در حالی است که مهدی تاج صبح امروز اعلام کرد سرنوشت ویزای بازیکنان امروز روشن خواهد شد و در صورت عدم صدور ویزا فدراسیون تصمیمی جدید در این مورد خواهد گرفت.

نکته مهم اینکه مشخص نیست این ویزا به صورت مولتی صادر شده یا ایران برای دیدار با بلژیک باید دوباره درخواست صدور روادید بدهد.  

ابوالفضل پسندیده، سفیر ایران در مکزیک، ساعتی پیش گفته بود که اعضای تیم ملی هنوز ویزای آمریکا را دریافت نکرده‌اند. با این حال، مقام کاخ سفید اعلام کرد که این ویزاها در طول شب صادر شده‌اند.

رویترز نوشته سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود. هیچ واکنشی از فدراسیون ایران فعلا وجود ندارد. قرار است اعضای تیم ملی بامداد یکشنبه وارد تیخوانا شوند و اردوی نهایی خود را آغاز کنند.

ایران نخستین مسابقه خود در گروه G را ابتدا برابر نیوزیلند در لس‌آنجلس برگزار خواهد کرد. این تیم سپس در همین شهر به مصاف بلژیک می‌رود و بعد از آن در سیاتل با مصر روبه‌رو خواهد شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.