علت غیبت این ۴ ملی‌پوش مقابل مالی چه بود؟

فرارو جمعه 15 خرداد 1405 - 17:52
مصدومیت چشمی و ترابی تحت درمان است و درگاهی و محبی با برنامه ویژه از آسیبدیدگی پیشگیری میکنند.

در پی پرسش‌های مطرح‌شده درباره غیبت چهار بازیکن تیم ملی در دیدار روز گذشته، بخش پزشکی تیم ملی فوتبال ایران توضیحات زیر را ارائه می‌کند:

روزبه چشمی به دلیل آسیب‌دیدگی عضله همسترینگ و مهدی ترابی به علت مصدومیت عضله دوقلوی پا تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی قرار دارند. وضعیت این دو بازیکن به صورت روزانه توسط کادر پزشکی تیم ملی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. روند درمان دو بازیکن یادشده مثبت است و بزودی در تمرینات گروهی شرکت می‌کنند.‌

همچنین دنیس درگاهی و محمد محبی با هدف کنترل شرایط جسمانی و پیشگیری از بروز آسیب‌دیدگی، زیر نظر کادر پزشکی و بدنسازی تیم ملی برنامه‌های تمرینی ویژه‌ای را دنبال می‌کنند.

بر همین اساس و با نظر کادر فنی و پزشکی تیم ملی، این چهار بازیکن در دیدار روز گذشته در ترکیب تیم حضور نداشتند.

بخش پزشکی تیم ملی ضمن پایش مستمر شرایط تمامی بازیکنان، روند آماده‌سازی و درمان آنان را مطابق پروتکل‌های تخصصی دنبال کرده و تصمیمات مربوط به حضور بازیکنان در تمرینات و مسابقات بر اساس حفظ سلامت و آمادگی مطلوب آنان اتخاذ خواهد شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.