نایب رئیس اجرایی مؤسسه کوئینسی اعلام کرد: یک منبع ایرانی مدعی شد که تهران دیگر رویکرد «اقدام متقابل به همان اندازه» را دنبال نمیکند و قصد دارد سطح پاسخهای خود را افزایش دهد.
تریتا پارسی، نایب رئیس اجرایی مؤسسه کوئینسی، در حسال کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
ایران پس از حمله آمریکا به قشم، اهداف آمریکایی در کویت را هدف قرار داده است. همچنین آژیرهای هشدار در بحرین نیز به صدا درآمده و به نظر میرسد ایران در حال حمله به اهدافی در این کشور باشد.
یک منبع ایرانی مدعی شد که تهران دیگر رویکرد «اقدام متقابل به همان اندازه» را دنبال نمیکند و قصد دارد سطح پاسخهای خود را افزایش دهد.
یران دیگر بازی مقابلهبهمثل را کنار گذاشته و از این پس در برابر هر حمله آمریکا به ایران، دستکم یکونیم برابر شدیدتر پاسخ خواهد داد.

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.