این بیمارستان همه سرطان ها را پوشش می دهد | ویدئو

همشهری آنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 12:38
رضا رئیس کرمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمارستان ملی انستیتو کانسر ایران صحبت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی بیان کرد: این بیمارستان با ۵۶۳ تخت بستری، ۱۰۳ تخت ویژه، ۱۲ تخت اورژانس، ۱۹ اتاق عمل و ۶ بونکر برای رادیوتراپی که یکی از آنها دستگاه سایبرنایف هست که اولین دستگاه پیشرفته در مراکز دولتی است که به زودی افتتاح می شود.

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز سرطان خاورمیانه در آستانه عید غدیر

وی ادامه داد: طی مدت کوتاهی سایر بخش های این بیمارستان هم به جرگه خدمت رسانی اضافه خواهد شد. این بیمارستان تمامی سرطان های مختلف را در بر می گیرد؛ از کودکان تا بزرگسالان، از سرطان های مغز تا سرطان های استخوان تا سرطان های خونی، سر و گردن و بقیه قسمت‌ها با بهترین و مجرب ترین متخصصینی که در این مرکز حضور دارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.