رکنا سیاسی : نماینده سابق مجلس با انتقاد از نقشآفرینی رئیس قوه مقننه در امور دیپلماتیک و مذاکرات خارجی، این اقدام را خارج از چارچوبهای قانونی توصیف کرد.
به گزارش رکنا به نقل از خبر آنلاین ، غلامعلی جعفرزاده ایمنآبادی نماینده پیشین مجلس با طرح این پرسش که جایگاه رئیسجمهور در مراودات بینالمللی کجاست، اظهار داشت: در هیچ کجای قانون اساسی نیامده است که رئیس قوه مقننه به عنوان رابط و نماینده ایران در مذاکرات با کشورهایی نظیر چین عمل کند.
وی با بیان اینکه رئیسجمهور نفر دوم کشور پس از رهبری است، افزود: ورود آقای قالیباف ، رئیس مجلس به حوزههایی که در حیطه وظایف قوه مجریه است، شأنیت مجلس را زیر سؤال برده و نشاندهنده تضعیف جایگاه اجرایی آقای پزشکیان (رئیسجمهور) در پروندههای کلان خارجی است.
منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.