حکم اعدام ۲ نفر از محکومین جنایت شهرستان قروه اجرا شد

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 08:32
سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: حکم اعدام ۲ نفر از محکومین پرونده نوجوان ۱۴ساله اهل روستای چمقلو از توابع شهرستان قروه که پس از تعرض و تجاوز متهمان، اقدام به خودکشی کرده بود، در زندان مرکزی شهرستان قروه اجرا شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام سید حسین حسینی روز سه شنبه اظهار کرد: اواخر مردادماه سال ۱۴۰۳، نوجوان ۱۴ ساله اهل شهرستان قروه در پی آدم‌ربایی توسط عده‌ای از مجرمین شهرستان مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته و در پی این جنایت اقدام به خودکشی کرد.

وی افزود: پس از شکایت اولیای دم و انجام تحقیقات و رسیدگی لازم در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان، ۲ نفر از متهمان به اتهام تجاوز به عنف نسبت به مجنی علیه مرحوم فرید صادقی به اعدام محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: رای صادره پس از طی تشریفات قانونی و فرجام‌خواهی محکومین و وکلای آنها در دیوان عالی کشور تایید و حکم در سحرگاه روز دوشنبه ۱۱خرداد ماه با مطالبه اولیای دم و شهروندان و به لحاظ جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات عمومی در زندان مرکزی قروه اجرا شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.