بنیاد مستضعفان در ایام جنگ به تخلیه و بارگیری کالا در بنادر پرداخت

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 16:15
تهران- ایرنا- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد در طول جنگ تحمیلی سوم حتی یک لحظه از تخریب بارگیری کالا در بنادر مختلف کشور شانه خالی نکرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حسین دهقان روز دوشنبه در نشست خبری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با اشاره به حادثه تلخ انفجار در بندر شهید رجایی در سال گذشته، اظهار داشت: پس از این حادثه ما عملیات بازسازی را به سرعت آغاز کردیم و خدمات را از سر گرفتیم. به طوری که در طول جنگ ۴۰ روزه تحمیلی حتی یک لحظه از تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مختلف کشور تعلل نداشتیم.

وی با اشاره به حضور بنیاد مستضعفان در صحنه بازسازی‌های بعد از جنگ خاطرنشان کرد: نیروهای ما در برخی واحدهای آسیب دیده منطقه پارس جنوبی مستقر شدند، همچنین به منظور بازسازی پتروشیم خلیج فارس نیز وارد عمل شدیم.

دهقان خاطرنشان کرد: در این راستا اقلام و تجهیزات مورد نیاز از کشورهای چین ترکیه و غیره وارد می‌شود.

وی همچنین به نقش محوری بنیاد مسکن در شناسایی و ساخت واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از جنگ اشاره کرد و گفت: محوریت کار با بنیاد مسکن است و ایر نهادها و دستگاه‌ها از جمله بنیاد مستضعفان به یاری آن خواهند پرداخت.

ادامه دارد...

 

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.