ابطحی: تندروها بلای جان حکومت و مردم هستند

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:54
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: تندروها که بلای جان حکومت و مردم هستند، یا به انسجام ملی و بیانات رهبری گردن می‌نهند یا باید در انتظار ظهور یک سازمان مرتد مثل «مجاهدین خلق» بود.

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی و عضو مجمع روحانیون مبارز، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

یک کلیپ دیدم که ظاهرا در اجتماعی تعدادی خانم چادری با شعار لبیک تصویری از عکس ترامپ و نتانیاهو و نیز دکتر روحانی و ظریف و خاتمی را روی پرچم آمریکا گذاشته‌اند و به اسم خانواده شهدا رمی جمرات می‌کنند و بعد هم آن تصاویر را به آتش می‌کشند. 

خود این کلیپ مهم نیست. معجزه پول است و نفوذ و جهالت و جهالت. اما با توجه به نظرات رهبری معظم که این قدر روی انسجام و یکپارچگی تاکید دارند، من باورم این است این تندروها که بلای جان حکومت و مردم و آبرو بر خانواده شهدا و نفرت آفرین از دین و مذهب هستند یا به ایران، انسجام ملی و نظرات رهبری گردن می‌نهند یا باید در انتظار ظهور یک سازمان مرتد مثل مجاهدین خلق در اوایل انقلاب بود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.