روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عبور ۲۳ فروند کشتی از تنگه هرمز با هماهنگی نیروی دریایی سپاه طی شبانه روز گذشته خبر داد.
خبرگزاری میزان - روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۳ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتیهای تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.
خلیج فارس یک پهنه آبی متعلق به مسلمانان کشورهای منطقه بوده و تجاوز و شرارتهای ارتش تروریست امریکایی مهمترین دلیل ناامنی آن در این ایام است. کنترل هوشمند تنگه هرمز به طور مستمر و صلابت و اقتدار در حال انجام است.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.