شوخی علیرضا دبیر با تیپ پزشکیان: شما رئیس‌جمهور شدی من راحت شدم! +ویدیو

خبرورزشی دوشنبه 11 خرداد 1405 - 12:37
علیرضا دبیر گفت از زمان ریاست‌جمهوری پزشکیان، دیگر کسی بابت نپوشیدن کت‌وشلوار به ما ایراد نمی‌گیرد.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، پس از انتخاب این فدراسیون به‌عنوان برترین فدراسیون در جشنواره قهرمان ایران، در جمع خبرنگاران به اظهارنظر درباره سبک مدیریت و فضای کاری در کشور پرداخت.

وی با اشاره به تغییر نگاه‌ها نسبت به ظاهر مدیران گفت: مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن نیست. من کارگر کشتی هستم و برای توسعه این رشته کوتاهی نخواهم کرد.

دبیر در ادامه گفت: رئیس جمهوری کتش را درآورد و تی‌شرت پوشیده بود و کار ما را راحت کرد. بعد از این دیگر کسی به ما ایراد نمی‌گیرد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.