اعلام ۲ روش‌ برای دریافت کارت سوخت؛ ۴۸ ساعته کارت سوخت را تحویل بگیرید

همشهری آنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:06
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تهران از فراهم بودن دو مسیر برای درخواست و دریافت کارت سوخت برای شهروندان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، فریدون یاسمی در خصوص فرآیند درخواست و دریافت کارت سوخت، اظهار کرد: شهروندان گرامی می‌توانند به دو شیوه متفاوت برای دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.

وی با اشاره به روش اول، گفت: در این روش، درخواست‌ها از طریق پست و همچنین از مبادی خارج از استان تهران دریافت و پردازش می‌شوند. پس از ثبت درخواست، کد رهگیری به متقاضی ارسال شده و کارت سوخت طی مدت زمانی بین هفت تا ده روز به در منزل وی تحویل خواهد شد.

یاسمی در خصوص روش دوم، افزود: متقاضیان همچنین می‌توانند گزینه «صدور آنی» را انتخاب کنند. در این صورت، پس از (۴۸ ساعت)، این عزیزان می‌توانند با مراجعه به ۱۲ ناحیه یا اداره در سطح شهرستان‌ها و پنج ناحیه در شهر و استان تهران، نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام فرمایند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.