فرار روسای ۵ شهرک‌ اسرائیلی به خارج از اسرائیل

اقتصادنیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 01:11
اقتصادنیوز: وب‌سایت اسرائیلی «والا» امروز (یکشنبه) فاش کرد که شماری از رؤسای شهرک‌نشین‌ها در شمال [فلسطین اشغالی] در پی تشدید حملات حزب‌الله با موشک‌ها و پهپادها به شهرک‌های نزدیک مرز لبنان، به خارج از اسرائیل فرار کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، الجزیره نوشت: این وب‌سایت گزارش داد که ۵ رئیس شوراهای شهرداری در مناطقی که در محدوده تهدید مستقیم جنگ قرار دارند، در مأموریت‌ها یا بازدیدهایی که آنها را «غیر فوری» توصیف کرده، به خارج از اسرائیل سفر کرده‌اند؛ آن هم در شرایطی که منطقه شاهد تنش امنیتی فزاینده‌ای است.

به گفته والا، شمعون گواتا، رئیس شورای منطقه‌ای معاله یوسف (که ۲۲ شهرک در جلیل غربی را شامل می‌شود)، در حال حاضر در نیویورک به سر می‌برد. همچنین آمیت سوفر، رئیس شورای منطقه‌ای مروم جلیل (مجاور مرز لبنان) نیز خارج از اسرائیل است.

علاوه بر این، رونن مارلی، شهردار نهاریا، برای شرکت در مراسم خواهرخواندگی دو شهر به برلین سفر کرده است. همچنین موشه کونینسکی، شهردار کرمیئل، نیز در پایتخت آلمان به سر می‌برد.

والا افزود که بنی بن موفحار، رئیس شورای منطقه‌ای مووؤوت هاحرمون، در این مدت به یونان سفر کرده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.