این نماینده مجلس بیشتر از شورایعالی امنیت ملی می‌فهمد؟

فرارو یکشنبه 10 خرداد 1405 - 09:44
طبیعتا هر حمله به خاک کشورمان شود پاسخ کوبنده نیروهای مسلح را به همراه خواهد داشت. در عین حال روندهای دیپلماتیک به طور عادی طی می‌شود و برخی اتفاقات باعث نمی‌شود که مسیر دیپلماسی متوقف شود.

روز گذشته مرتضی محمودی، نماینده تهران، در فضای مجازی نوشت: «آقایان؛ اگر حمله به خاک کشور، انهدام قایق‌های تندرو، شهادت نیروهای مدافع خلیج فارس، نفوذ پهپادهای آمریکا و اعتراف آشکار سنتکام به این اقدامات، نقض آتش‌بس محسوب نمی‌شود، دست‌کم نیم‌نگاهی به جنوب لبنان بیندازید».

پرسش اینجا است که مگر مسئولان ارشد کشور از آنچه مطرح می‌شود بی‌خبر هستند که برخی با طرح چنین مسائلی سعی در ایجاد اختلاف میان مسئولان و جامعه دارند؟ طبیعتا شعام در راس همه نهادهای امنیتی کشور به رصد کامل مسائل کشور در حوزه‌های کشور مشغول است و اگر مساله‌ای باشد که ورود مسئولان را بطلبد به‌طور خودکار ورود پیدا می‌کنند.

طبیعتا هر حمله به خاک کشورمان شود پاسخ کوبنده نیروهای مسلح را به همراه خواهد داشت. در عین حال روندهای دیپلماتیک به طور عادی طی می‌شود و برخی اتفاقات باعث نمی‌شود که مسیر دیپلماسی متوقف شود. تندروها باید این را فهم کنند که در کشور همه چیز با هم پیش می‌رود و میدان و دیپلماسی دو بال قدرتمند حاکمیت هستند که در مواقع لزوم هر کدام به فراخور شرایط در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.