واکنش ناهید کیانی به خداحافظی از تیم ملی

فرارو یکشنبه 10 خرداد 1405 - 08:18
ناهید کیانی می‌گوید شایعات درباره خودش را شنیده است.

فرارو- ناهید کیانی، مدال‌آور المپیکی ایران، در گفت‌وگویی با روزنامه اعتماد به حواشی و شایعاتی که این روزها درباره‌اش جریان دارد واکنش نشان داد. 

به گزارش فرارو، او در پاسخ به این سوال که «حواشی زیادی طی این مدت برای شما به وجود آورده بودند تا جایی که حتی صحبت از این بود که ناهید‌کیانی باید از تیم ملی خداحافظی کند! حتما این صحبت‌ها به گوش شما هم رسید؟» گفت: «بله، یکسری از این حرف و حدیث‌ها را می‌شنیدم، اما اعتقادم بر این است که اگر درباره وزن المپیکی صحبت می‌کنند هنوز 2‌سال تا آن مسابقات زمان مانده است. من تا الان هم قدم به قدم پیش رفتم و در هرمسابقه فقط به همان مسابقه فکر می‌کنم همین هم باعث شده تا پله‌ها را خوب بالا بروم و برای اولین‌بار در تاریخ از طریق رنکینگ کسب سهمیه کردم و الان هم فرصت دارم تا امتیازات را جمع کنم تا از طریق سیستم رنکینگ بخواهم سهمیه بگیرم تا دیگر حرف و‌ حدیثی در آن نماند. صحبت‌هایی هم درباره خداحافظی خودم شنیدم، من دو تا مدال طلا در دو تورنمنت بازی‌های آسیایی و المپیک در کارنامه افتخاراتم ندارم و هدفم این است که به این افتخارات هم برسم و به حواشی هم توجه نمی‌کنم. کسانی که از من انتقاد می‌کنند و کسانی که به من لطف دارند قطعا هردو طرف خواهان پیشرفت من هستند!»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.