واکنش آرتتا به شکست آرسنال مقابل پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان

فرارو یکشنبه 10 خرداد 1405 - 07:49
سرمربی توپچی ها به شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و آن را تلخ توصیف کرد.

آرسنال در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی شکست خورد تا از کسب نخستین قهرمانی تاریخ خود بازماند.

میکل آرتتا به شکست در این بازی حساس واکنش نشان داد.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: پذیرفتن این موضوع بسیار سخت است. ما در طول لیگ بسیار ثابت و قوی بودیم تا به فینال رسیدیم، اما در نهایت جام را در ضربات پنالتی از دست دادیم... هیچ‌کس نمی‌تواند این درد را پاک کند.

آرتتا ادامه داد: ما عنوان بزرگی را با قهرمانی در لیگ برتر کسب کردیم، اما فرصت کسب عنوان بزرگ‌تر را از دست دادیم.به راحتی می‌توانست برای مادوئکه پنالتی گرفته شود اما داور این پنالتی را نگرفت.اگر می‌خواهیم به سطح بالاتری برسیم، باید تصمیمات مهمی بگیریم. باید بلندپروازی زیادی داشته باشیم.

سرمربی آرسنال در پایان گفت: به پاری سن ژرمن و لوئیس انریکه تبریک می‌گویم. آن‌ها بهترین تیم جهان هستند؛ این نظر من است. کارهایی که با توپ و بدون توپ انجام می‌دهند، شگفت‌انگیز است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.