پاری سن ژرمن برای دومین سال پیاپی توانست عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. تیم پاریسی در ضربات پنالتی آرسنال را شکست داد و به قهرمانی دست پیدا کرد. لوئیس انریکه تیمش را شایسته این قهرمانی دانست.
سرمربی اسپانیایی تیم پاریسی در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر میکنم هر دو تیم امروز شایسته پیروزی بودند، اما با توجه به عملکردمان در طول فصل، فکر میکنم ما شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بودیم.
او ادامه داد: این عنوان در لیگ قهرمانان اروپا از سال گذشته مهمتر است، زیرا حریف بسیار قوی بود! آرسنال هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما ما شایسته این قهرمانی بودیم.