واکنش لوئیس انریکه به قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

فرارو یکشنبه 10 خرداد 1405 - 07:47
سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را شایسته پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.

پاری سن ژرمن برای دومین سال پیاپی توانست عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. تیم پاریسی در ضربات پنالتی آرسنال را شکست داد و به قهرمانی دست پیدا کرد. لوئیس انریکه تیمش را شایسته این قهرمانی دانست.

سرمربی اسپانیایی تیم پاریسی در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر می‌کنم هر دو تیم امروز شایسته پیروزی بودند، اما با توجه به عملکردمان در طول فصل، فکر می‌کنم ما شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بودیم.

او ادامه داد: این عنوان در لیگ قهرمانان اروپا از سال گذشته مهم‌تر است، زیرا حریف بسیار قوی بود! آرسنال هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما ما شایسته این قهرمانی بودیم. 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.