برخی گزارشها حاکی از آن است که ده ها نیرو در اوایل ماه مارس برای اداره و حفاظت از سامانههای گنبد آهنین که اسرائیل به این کشور فرستاده بود، اعزام شدند.
فرارو- گزارشی تازه مدعی شد دهها نظامی اسرائیلی همچنان در یک مجتمع نظامی در امارات متحده عربی حضور دارند و به فعالیت خود ادامه میدهند.
به گزارش فرارو به نقل از وال استریت ژورنال، بر اساس این گزارش، این نیروها در اوایل ماه مارس به امارات اعزام شدند تا مسئولیت اداره و حفاظت از سامانههای دفاعی «گنبد آهنین» را که اسرائیل به این کشور منتقل کرده بود، بر عهده بگیرند.
والاستریت ژورنال مدعی شده است که این نظامیان همچنان در محل استقرار خود حضور دارند و مأموریت آنها به بهرهبرداری و پشتیبانی از سامانههای دفاعی مستقر در خاک امارات مرتبط است.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.