سعید آجرلو، عضو کمیته رسانهای مذاکرات، گفت: گفتوگوها با آمریکا ادامه دارد و شاید اختلافات کوچکی وجود دارد و هنوز تهران متن آخر را تائید نکرده است اگر متن نهایی تائید شود، وارد گفتوگوی ۶۰ روزه درباره جزئیات خواهیم شد. ما باید با کمترین هزینه دفع شر خارجی بکنیم. همانطور که در جنگ ابهت آمریکا را شکست دادیم، باید در متن هم این را دنبال کنیم. هیات مذاکره کننده در سفر قطر به دنبال در دسترس قرار گرفتن پولهای بلوکه شده بود. بر اساس متن تفاهم یک سازوکار بازگشتی به نفع ایران قرار داده شده است و هر کجا که آمریکا به تعهدات خود عمل نکند ایران میتواند از تفاهم خارج شود یا وارد مذاکرات ۶۰ روزه نشود. یک اسنپبکی در این مذاکره گنجانده شده، که اگر طرف مقابل صداقتی نداشته باشد و به نفاهم خود عمل نکند، ما میتوانیم از مذاکره خارج بشویم.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.