قاتلان بی‌رحم در اشنویه با تلاش نیروی انتظامی دستگیر شدند

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 23:58
مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: قاتلان بی رحم که یک زن و مرد بودند با تلاش نیروی انتظامی در این شهر دستگیر شدند.

عبدالاسلام مام عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خبری در خصوص خودسوزی یک زن میانسالی در این شهر در دستور کار نیروی انتظامی اشنویه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پلیس آگاهی نیروی انتظامی این شهرستان با مهارت خاص، صحنه را بررسی و با توجه شواهد موجود و حالت و بقایای جنازه متوفی، فوت را قبل از سوختن جنازه تایید کردند.

فرماندار اشنویه گفت: در بررسی‌های بیشتر ماموران پلیس آگاهی، موفق به دستگیری یک زن و مرد شدند که پس از بازجویی به قتل این زن میانسال، سوزاندن جسد و سرقت طلا و جواهرات وی اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: متهمان پس از تکمیل پروند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.