فیلم / خانم پلیس نوپو : من از اولش شیطون بودم / دیدم پلیس ها خفن هستن جذب شدم و پلیس شدم

رکنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 12:16
حوادث رکنا: عضو پلیس نوپو هیجان و کمک به زنان را انگیزه اصلی خود برای پیوستن به این نیرو اعلام کرد.

به گزارش رکنا، یکی از بانوان عضو پلیس نوپو در پاسخ به این سوال که «چرا پلیس نوپو شدی؟» گفت: اول که من خودم هم یک ذره شیطون تر بودم و هیجان را خیلی دوست داشتم. همه خانم های هم سن و سال ما فیلم های پلیسی را که می بینند، می گویند وای اینا چقدر خفن. مثلاً ما بریم ببینیم چه جوریه.

وی افزود: هم به خاطر این هیجانات و انرژی درونی که داشتیم، هم به خاطر اینکه بتوانیم به هم نوع های خودمان، به خانم ها، در این عرصه کمک کنیم تا خانم ها با آرامش بیشتری در سطح شهر تردد داشته باشند و فعالیت کنند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.