رسانههای صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو جلسه امنیتی را برای گفتوگو با ترامپ ترک کرده است.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رسانههای اسرائیلی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جلسه کابینه امنیتی داخلی را برای تماس تلفنی با ترامپ ترک کرده است.
در پی ترک این جلسه رسانههای عبری از برقراری تماس تلفنی میان دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
هنوز از محتوا و جزئیات این گفتوگو خبری منتشر نشده است.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.