حاجی‌پور: فعلا ۷۰ درصد آماده‌ایم

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 22:35
پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال با اشاره به انگیزه بالای خود برای جبران غیبت سال گذشته در لیگ ملت‌ها تأکید کرد که بازیکنان برای نشاندن لبخند بر لبان مردم در شرایط کنونی، با تمام توان به مصاف رقبای جهانی خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، علی حاجی‌پور امروز (سه‌شنبه پنجم خرداد) در حاشیه تمرین ملی‌پوشان که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت خود و تیم ملی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

حاجی‌پور که به تازگی از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا بازگشته است، در خصوص شرایط بدنی خود گفت: امروز اولین روزی بود که در تمرینات تیم ملی حاضر شدم. مسابقات باشگاه‌های آسیا تورنمنت پرفشاری بود و با وجود تعداد کم بازی‌ها، سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود. پس از بازگشت، استراحت کوتاهی داشتیم و بلافاصله به اردو ملحق شدیم.

وی درباره آمادگی سایر ملی‌پوشان افزود: با توجه به آنچه امروز در تمرین دیدم، شرایط بچه‌ها واقعاً فوق‌العاده است. هرچند هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیده‌اند، اما فکر می‌کنم در سطح ۷۰ درصد آمادگی هستند که برای این مقطع زمانی، وضعیت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

پشت‌خط‌زن تیم ملی در پاسخ به پرسشی درباره خط خوردن امین اسماعیل‌نژاد و مسئولیت سنگین‌تر خود در این پست اظهار داشت: امین اسماعیل‌نژاد بازیکن بزرگی است. من در روزهای گذشته در تمرینات نبودم و نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقی افتاده، شاید ایشان در شرایط ایده‌آل خود نبوده است. با این حال، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا آنچه را که برای موفقیت تیم ملی لازم است، به بهترین شکل انجام دهم.

حاجی‌پور با اشاره به انگیزه بالای خود برای جبران مسابقات سال گذشته تصریح کرد: پارسال به دلایلی حضور در لیگ ملت‌ها را از دست دادم، اما امسال طبق صلاح‌دید آقای پیاتزا و کادر فنی، در خدمت تیم هستم. حضور در تورنمنت‌های ملی همیشه به من انگیزه مضاعفی می‌دهد و با تمام وجود برای پرچم ایران تلاش خواهم کرد.

وی در پایان درباره مسئولیت اجتماعی بازیکنان در شرایط کنونی گفت: وظیفه ما این است که با تمام توان برای تیم ملی بجنگیم. در شرایط فعلی، شاید تنها کاری که از دست ما برمی‌آید این است که با عملکردمان، حتی برای لحظاتی کوتاه حواس مردم را از دغدغه‌ها پرت کنیم و لبخندی روی لبانشان بیاوریم. این بزرگترین انگیزه ماست.

حاجی‌پور همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت باشگاهی خود برای فصل آینده خاطرنشان کرد که هنوز تصمیم قطعی در این زمینه نگرفته است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.