هشدار قاطع مقام نظامی ایرانی به آمریکا و اسرائیل درباره آغاز دوباره جنگ/ هر جایی که منافع‌تان باشد، جهنم به پا خواهیم کرد

اقتصادنیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:34
اقتصادنیوز: جانشین رئیس گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا گفت: ضد انقلاب به‌دنبال آن است تا با خالی‌شدن خیابان‌ها ۱۸ و ۱۹ دی دیگری را رقم بزند. ما باید حضور در خیابان را ادامه دهیم تا دشمنان و ضد انقلاب را ناامید کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دفاع پرس، امیر سرتیپ ناصر آراسته گفت که ۱۳ پایگاه از ۱۶ پایگاه نظامی بزرگ ارتش ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا در جنگ ۴۰ روزه نابوده شده و «چه جنگی رخ بدهد و چه رخ ندهد، آمریکا دیگر خلیج فارس حضور نخواهد داشت.»

جانشین رئیس گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا گفت: جنگ واقعی میان ارتش آمریکا و ایران زمانی آغاز می‌شود که در میدان نبرد به آرزوی خود برسیم. یعنی در میدان سینه به سینه با دشمنان آمریکایی و صهیونی و با ملحدین و تجزیه‌طلبان درگیر شویم؛ یقین بدانید که اگر مجدداً جنگی آغاز شود، «فرامنطقه‌ای» خواهد بود.

امیر سرتیپ آراسته گفت: گستره این جنگ فرامنطقه‌ای از مدار ۱۰ درجه در اقیانوس هند تا دریای مدیترانه است و همه مواضع و منافع دشمن را در این گستره به آتش خواهیم کشید.

او تأکید کرد: دشمنان در دریای مدیترانه و کشور‌هایی که به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند، همچون قبرس و برخی همسایگان رژیم صهیونیستی، آرامش نخواهند داشت و در هر جایی که منافع آمریکا و صهیونیست‌ها باشد، جهنم به پا خواهیم کرد.

جانشین رئیس گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا گفت: ضد انقلاب به‌دنبال آن است تا با خالی‌شدن خیابان‌ها ۱۸ و ۱۹ دی دیگری را رقم بزند. ما باید حضور در خیابان را ادامه دهیم تا دشمنان و ضد انقلاب را ناامید کنیم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید