عکس/ شب دوم مسلمیه در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

مشرق نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 21:24

به گزارش مشرق، دومین شب از عزاداری ایام مسلمیه و شهادت حضرت مسلم ابن عقیل (ع) شامگاه یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵ با حضور جمع زیادی از عزاداران حسینی در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد. همزمان با مراسم شهادت حضرت امام محمّدباقر علیه السلام، شب دوم و سوم خرداد مراسم شهادت سفیر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هم برگزار شد و امشب این مراسم خاتمه می‌یابد. در این سنت آئینی که قدمت آن به بیش از یک قرن می‌رسد، هیئت‌های عزاداری در قالب دسته‌های سینه زنی به اقامه عزا می‌پردازند. امسال، این مراسم آئینی با شعار "حضرت مسلم مظهر بیعت با رهبری" به همایش بیعت با سوّمین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سیّد مجتبی حسینی خامنه‌ای تبدیل شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.